IDES Consultants Polska jest firmą doradczą
z międzynarodowymi doświadczeniami, skutecznie działającą na rynku polskim od 1996 roku.
Posiadamy Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością według normy ISO 9001:2008. Jesteśmy Członkiem
- Założycielem Polskiej Izby Firm Szkoleniowych oraz laureatem Złotego Certyfikatu Przedsiębiorstwo Fair Play.
Celem naszego działania jest efektywna współpraca
z firmami ukierunkowana na
osiąganie sukcesu poprzez dobór wykwalifikowanego personelu, jego dalszy rozwój
i wzbogacanie umiejętności zawodowych.
W swoich działaniach opieramy się na wieloletnich doświadczeniach międzynarodowych oraz
o wypracowane i sprawdzone metody działania
w Polsce.
Skutecznie rozwiązujemy problemy, niezależnie od wielkości firmy czy też branży, w jakiej ona działa. Skutecznie realizujemy projekty z zakresu rekrutacji, szkoleń, oceny okresowej pracowników, opisów i wartościowania stanowisk pracy, systemów wynagrodzeń, bilansów kompetencji, development center, assessment center. Metody stosowane przez IDES poparte są wieloletnią praktyką i szeroką wiedzą z zakresu doradztwa. Firma IDES zawsze dopasowuje swoje metody do specyfiki i do potrzeb przedsiębiorstwa, ponieważ tylko wtedy przynosi to doskonałe rezultaty i pozwala nam używać Państwa sukcesu jako naszych referencji.
Misja IDES
Naszą misją jest połączenie elastyczności i innowacji międzynarodowych kompetencji
z lokalnymi doświadczeniami oraz zmotywowany personel, który wychodzi naprzeciw wymaganiom klientów, a nawet przewyższa ich oczekiwania.